هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با همکاری بعثت مال در اولین روز از دهه مبارک فجر در خرم آباد برگزار شد.

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با همکاری بعثت مال در اولین روز از دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات و خانه تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم آباد برگزار شد.




محمدجواد محمدی دراین خصوص گفت: با توجه به شعارجشنواره با عنوان«نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» ، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار حواهد شد.
مدیرکل کانون لرستان با بیان اینکه جشنواره هنرهای نمایشی استان لرستان در روز ۱۲ بهمن همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر برگزار می شود ، عنوان داشت: از میان ۱۵ اثرنمایشی در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر عروسکی که درمراکزفرهنگی هنری سراسراستان آماده و به اجرا درآمدند، با انتخاب هیئت بازبینی، در مجموع ۶ نمایش به مرحله استانی جشنواره راه یافتند که در پایان جشنواره ۳ گروه به عنوان برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب خواهد شد.
محمدی اظهار داشت: داوری این جشنواره را دکتر نصرت اله مسعودی، دکتر سید سیامک موسوی و فائزه خوانساری از پیشکسوتان عرصه ادبیات ونمایش برعهده دارند.




پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست