تفاهم نامه همکاری بعثت مال با آموزش و پرورش امضا شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد  صبح امروز با حضور سید علی شاهرخی مدیر اجرایی مجتمع تجاری- گردشگری «بعثت مال» و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد،  تفاهم نامه همکاری برای حضور دانش آموزان این مدیریت  با تخفیف ویژه جهت استفاده از امکانات این مجتمع به امضا و تایید نهایی رسید .

قابل ذکر است مدیران مقاطع مختلف تحصیلی با حضور در دفتر آقای قلی زاده کارشناس اردوهای آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد معرفی نامه  ،برای حضور دانش آموزان را دریافت خواهند کرد  .

مدیر اجرایی مجتمع تجاری- گردشگری بعثت مال در خصوص این تفاهم نامه گفت : دانش آموزان با پرداخت  مبلغ ۱۵۰۰۰۰ هزار  ریال  بیش از ۶۰۰۰۰۰  ریال از امکانات تفریحی این مجتمع استفاده خواهند کرد .

وی به امکانات و تجهیزات به روز مجتمع بعثت مال اشاره کرده و تصریح کرد: شهربازی این مجتمع از نظر کیفی و با نصب تجهیزات و دستگاه‌های جدید و به روز در یک فضای امن احداث شده و از این حیث جزو ۵  شهربازی اول در سطح کشور به شمار می‌آید.

شاهرخی در ادامه گفت: انگیزه‌ی ما در این کار این است که ابتدا به رسالت اخلاقی خودمان یعنی خدمت به مردم عمل کنیم و بعد از آن دانش آموزان که سرمایه های اصلی شهر مان هستند  از امکانات بیش‌تر و بهتری استفاده کنند.

در طبقه‌ی هم‌کف این  مجتمع  پوشاک ایرانی، طبقه اول طلا فروشی، طبقه دوم آی تی و موبایل و به ترتیب صنایع دستی، رستوران سنتی، فروشگاه می باشد ، شهربازی این مجتمع در طبقه پنجم  به صورت مجزا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای علاقه‌مندان است.

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست